Contactează-mă

marți, 12 iulie 2022

Alpro Shhh… This is Not M*lk

Alternativele vegane în zilele de post sunt preferatele mele! Nu este necesar să postești pentru a alege să mânânci sănătos, cu puține calorii și delicios. 

Sunt o fană declarată a produselor de la Alpro, în special a băuturilor bazate pe diferite plante, care se împletesc perfect cu cafeluța nelipsită de dimineața. Chiar și în zilele normale aleg să folosesc băutura vegetală deoarece spuma este intensă, pufoasă și delicioasă!

Am fost provocată de către albinuțele mele preferate de la BuzzStore să testez noua băutură Alpro Shhh.. This is Not M*lk în cele două variante, Whole de 3,5% grăsime și Semi de 1,8% grăsime. Aceasta este o băutură vegetală pe bază de ovăz, cu adaos de calciu si vitamina D, contribuind astfel la aportul zilnic din acești nutrienți esențiali. Și cel mai important, nu conține zahăr.

 

Este binecunoscut faptul că obișnuim să consumăm zahăr în cantități industriale în toate produsele pe care le cumpărăm. Am ales să folosesc băutura Alpro Shhh.. This is Not M*lk într-o budincă de chia, iaurt vegan cu fructul pasiunii și bucăți de mandarină. Nu am folosit zahăr, am uitat să îl folosesc pentru chia la momentul când am turnat băutura vegetală, însă, datorită zahărului din nectarine, a rezultat o budincă DE-LI-CIOA-SĂ!

 

De asemenea, am folosit-o într-o banana bread delicioasă, dar pe care am uitat să o pozez, însă voi lăsa o poză cu ea din cuptor, poză pe care i-am trimis-o mamei ca să mă „laud” cu desertul meu 🙊.

De cafea nu mai zic, efectiv A-D-O-R să îmi beau cafeaua cu multă spumă, iar în această perioadă am folosit doar băutura vegetală de la Alpro Shhh.. This is Not M*lk. Poftă bună la cafeluțăăăă!

 Îl super super recomand! Este alternativa cea mai sănătoasă, cu puține calorii, fără zahăr și care conține calciu, pentru un stil de viață sănătos!

Tu l-ai încercat?

#BUZZalpro  
#alprovocarea 
#notmilk

Niciun comentariu: