Contactează-mă

luni, 21 iunie 2021

PERSIL Deep Clean Plus Active Fresh


Oare de câte ori v-ați pus întrebarea „Ce detergent este indicat să folosesc pentru a-mi curăța hainele și a le reîmprospăta?”

De câte ori ați avut de ales între mai multe mărci de detergenți, pudră sau în formă lichidă și nu ați fost mulțumiți?

Răspunsul vi-l dau tot eu.. De foarte multe ori!

Personal, mi-a fost foarte greu să găsesc un detergent pe care să îl folosesc în mod constant și de care să fiu mulțumită pe deplin. 

Asta până când am găsit gama Persil, în formula lichidă. De atunci și până în prezent nu am mai folosit varianta pudră și nici nu cred că mă voi întoarce la aceasta 😁.

Am primit spre testare de la albinuțele mele preferate BuzzStore un kit ce conținea noile capsule de la Persil Deep Clean, o sticlă de Gel Universal Persil și mai multe mostre de capsule pe care am ales să le dăruiesc mamei mele pentru a le testa la rândul ei.

Obișnuiesc să port foarte multe haine închise la culoare, în special la serviciu. Iar începând cu sezonul cald, acestea necesită o atenție deosebită, pentru a nu se decolora. Înainte, când foloseam detergentul pudră, de foarte multe ori hainele se pătau și nu mai puteau fi reparate, astfel că trebuia să le arunc.

Însă, de când am descoperit detergentul lichid, nu mai pot folosi altceva!

Oh, și parfumul.. Parfumul persistă mult timp pe haine, indiferent de cât de mult le port.

Era să uit! Era vorba despre detergentul lichid de la Persil, varianta Deep Clean Plus Active Fresh, noua formulă Persil cu o combinație unică de enzime care pătrunde în profunzimea petelor chiar și la temperaturi scăzute de până la 20°C, îndepărtează până și cele mai încăpățânate pete, asigurând şi un consum de energie redus pentru spălatul hainelor!

Știați că Persil este preocupat atât de îmbunătățirea continuă a produselor oferite consumatorilor, cât și de protejarea mediului înconjurător?

 

Astfel că plasticul în cantitate mică din ambalaj ajută la reducerea emisiilor de dioxid de carbon, susținând un viitor mai verde pentru noi toți. Pe lângă faptul că beneficiază de ambalaje reciclabile, învelișul capsulelor Persil este 100% solubil în apă. Astfel că nu mai putem vorbi de haine pătate sau plastic în interiorul mașinii de spălat!

Cât de tare este asta?

Voi l-ați încercat? Eu m-am îndrăgostit iremediabil de noul Persil Deep Clean Plus Active Fresh!

#BuzzPersilDeepClean

#BuzzPersilRomania

#NextGenClean 



 

Niciun comentariu: