Contactează-mă

vineri, 30 septembrie 2022

COLOUR CATCHER

 
Risipa de curent și risipa de apă este o problemă de mediu și în același timp, o problemă ce ar trebui să ne preocupe în fiecare zi. În special pe noi, unicele responsabile cu spălatul rufelor.

Îmi place să port haine colorate, iar la muncă obișnuiesc să port haine deculoare închisă, ceea ce mă determină să spăl rufe în fiecare săptămână și să combin, printre altele, hainele colorate cu cele negre. 

Totodată, prosoapele de bucătărie și cele folosite la baie sunt viu colorate și de obicei le spăl împreună. 

Am fost selectată și de această dată de albinuțele mele preferate de la Buzzstore să încerc noile șervețele captatoare de culoare de la Colour Catcher.

 
În pachet am primit mai multe mostre pe care le-am împărțit cu mama mea și cu o prietenă. 

Am folosit în toată această perioadă aceste șervețele și, sincer, mi se pare că pe lângă faptul că nu amestecă culorile între ele, le oferă o strălucire aparte și chiar împrospătează culoarea hainelor spălate.

Am folosit Colour Catcher atât pe haine colorate, cât și pe haine albe, iar rezultat a fost același. Mai multă culoare! Nu m-aș fi așteptat ca un șervețel atât de mic să capteze atât de multă culoare, și pe lângă asta, să le și reîmprospăteze. 

Nu sunt scumpe, sunt ușor de utilizat, iar la finalul spălării pur și simplu îl arunci la coș. Nimic mai simplu, nu?


#BUZZCOLOURCATCHER

#COLOURCATCHER

Niciun comentariu: