Contactează-mă

vineri, 30 septembrie 2022

AVON Far Away Splendoria

 

Deja se cunoaște faptul că ador să testez cele mai noi produse de la Avon în colaborare cu albinuțele mele preferate de la Buzzstore

De această dată am fost selectată să testez noul parfum Avon Far Away Splendoria, un parfum soficsticat și luxuriant în care s-au împletit gardeniile cu note de prună neagră și portocală, alături de un acord de Oud alb și vanilie cremoasa, inspirat de opulența Orientului Mijlociu. 

Dintr-un singur puf am avut Orientul la mine pe piele! Știați că 9/10 femei au ales AVON Far Away Splendoria în locul unui parfum de lux în valoare de peste 1200 lei, într-un studiu pe nevăzute, realizat cu sute de iubitoare de parfumuri?

Și eu dacă aș fi testat acest parfum cu ochii închiși l-aș fi ales fără să mă gândesc de două ori! 

 

Sunt îndrăgostită de parfumurile Avon și abia aștept să îl testez pe următorul. Sper că v-am convins și pe voi! 

 

#BUZZFarAwaySplendoria  

#buzzAVON 

Niciun comentariu: