Contactează-mă

luni, 1 martie 2021

Fairy Extra+, o alegere de viitor

    


    Știu că nu am mai postat de foarte mult timp, însă promit că voi reveni cu forțe proaspete, după aproape 7 ani. 

    Astăzi vă voi vorbi despre BuzzStore și campania lor alături de Fairy! Bănuiesc că ați auzit despre minunatele campanii ale celor de la BuzzStore.

    În cele din urmă, după multe înscrieri în campaniile celor de la BuzzStore, am aflat cu bucurie că am fost selectată să testez cele trei noi sortimente ale Fairy Extra+, respectiv Liliac, Fructe de Pădure Roșii și Citrice.

    Știați că Fairy Extra+ elimină cu până la 50% mai rapid grăsimile dificile?

    Ei bine, eu l-am testat și pot spune că nu este nevoie de mult efort pentru a curăța rapid, orice urmă de grăsime. Pe lângă asta, Fairy Extra+ îți lasă mâinile catifelate și nu le usucă în niciun fel!

    Preferatul meu de până acum a rămas cel cu Fructe de Pădure Roșii, însă cel de Liliac îmi aduce aminte de primăvară, anotimp pe care îl aștept cu drag!

    Sper că v-am convins să îl cumpărați! Dacă nu ați făcut-o, vă invit să îl încercați! 

    Îl găsiți cu un mic search pe Google sau direct în magazine.

    Aștept părerile voastre! #BuzzFairy #BuzzFairyExtra #BuzzStore
    
 





Niciun comentariu: