Contactează-mă

duminică, 6 decembrie 2009

Aşa ca de Moş Nicolae..


[listening to: PATD - Nine in the afternoon]

De obicei în weekenduri obişnuiesc să dorm până pe la 11, 12. În dimineaţa asta însă, am fost trezită de un mesaj foarte amuzant care îl are în vedere pe Moş Nicolae.

Şi sună cam aşa:

Răspuns de la Moş Nicolae: Dragul moşului băiat

Îţi spun clar şi răspicat,

Am primit scrisoarea ta,

Dar m-am şters la c**r cu ea,

Şi mă p**ş pe ce-ţi doreşti

Nici în vis n-ai să primeşti.

Şi dacă-mi mai scrii vreodată,

Îţi rup faţa c-o lopată.

Nu-l mai căuta pe MOŞU că îţi face c**u roşu.

Moşu a plecat din ţară, că e criză financiară.


[Şi La Mulţi Ani pentru cei care poartă numele de Nicolae/Nicoleta]

_______________________________________________

@ message copyright from Eddie [fofo!] 


Niciun comentariu: