Contactează-mă

miercuri, 30 iunie 2021

ALWAYS PLATINUM


Nu este o rușine să fii femeie. Cum de altfel nu este o rușine să ai menstruație. În definitiv, pentru a da viață, trebuie să „suferi”, așa cum am plăcerea să o zic.

În definitiv suntem femei, iar problemele menstruale nu trebuie să ne dea bătăi de cap, mai ales că suntem în continuă dezvoltare industrială.

Albinuțele mele preferate mi-au trimis spre testare noile absorbante Always Platinum. Cu această ocazie, le-am testat și pot spune că sunt mega fericită că am avut ocazia să le testez.

 Sunt fidelă Always încă dintre primele interacțiuni cu probleme lunare și oricât de multe testări am făcut, tot gamei Always am rămas fidelă. Chiar și în zilele în care nu le-am putut schimba la fiecare 4-6 ore, nu am avut surprize neplăcute și am putut purta și haine deschise la culoare.

 Always respectă femeile, așa că este în continuă testare pentru cele mai bune formule pentru absorbantele lunare. Noile absorbante Always Platinum sunt proiectate cu sistemul Zero Feel, fiind ultra confortabile și sigure, astfel că aripioarele sunt concepute pentru a fi blânde cu pielea și pentru a evita iritarea. 

De asemenea, s-a folosit tehnologia 3D LeakGuard pentru a preveni scurgerile laterale, cât și cele 1000 micro-perne pentru un plus de confort și absorbție.

Sunt foarte mulțumită de noile absorbante Always Platinum și le super recomand tuturor femeilor care au dubii cu privire la absorbantele perfect adaptate zilelor problematice.

Always Platinum este cea mai bună opțiune în zilele dificile. Tu le-ai încercat?

#BuzzAlways #ZeroisMoreChallenge

Niciun comentariu: