Contactează-mă

miercuri, 14 aprilie 2021

BUZZBOX Selection

Astăzi vă voi vorbi despre BuzzBox-urile celor de la BuzzStore.
Din păcate nu am fost destul de rapidă să achiziționez variantele Deluxe și Premium, așa că m-am consolat cu BuzzBox Selection.

Știți deja că cei de la BuzzStore ne aduc în prim-plan cele mai noi produse, iar pentru cei mai norocoși dintre noi, ocazia de a le testa.

Ce am găsit eu în BuzzBox Selection?

Începem cu ce nu am rezistat să testez și anume...

1. Madlenele de la Cereal Bio

Toată lumea știe că sunt o devoratoare de dulciuri, iar aceste madlene mi-au îndulcit toată ziua, mai ales că au făcut echipă cu cafeaua pregătită înainte cu spumă de lapte și fără zahăr. Nu sunt nici foarte dulci, așa că aduc un aport suficient de dulce pentru începutul unei dimineți.

2. Rondelele simple din grâu de la Sanovita

Am renunțat la dulce și am trecut la ceva mai light, mai ales că era o zi de post, iar rondelele din grâu mi-au potolit, parțial, foamea. Am încercat și variantele de rondele acoperite cu ciocolată și lupin, iar preferatele mele rămân, desigur, cele acoperite cu ciocolată. Deși, pentru cineva care nu iubește foarte tare dulcele, rondelele simple sunt perfecte pentru a-ți potoli foamea.

3. Poiana mini tablete 3 sortimente

Nu ești român dacă nu ai mâncat Poiana niciodată! Toată lumea ține minte când, în vremuri demult apuse, părinții puneau în brad ciocolata Poiana în loc de globuri, iar copiii mâncau acea ciocolată, lăsând doar ambalajul..

Am încercat cele 3 sortimente noi ale ciocolatei Poiana, respectiv ciocolată amăruie cu gust de portocale, ciocolată cu lapte și amăruie simplă. Dintre cele 3, cel mai mult mi-a plăcut varianta cu portocale, poate și din cauza faptului că sunt fană portocale, și mai ales, fană a tot ce înseamnă dulce! 

Nu aveți de ales decât să le încercați pentru a vă forma o idee. Nu veți regreta! Pentru ca acest lucru să fie posibil, trebuie să comandați una sau toate cele trei BuzzBox-uri, în limita disponibilă.


#BUZZStore #BuzzBoxRomania
#BUZZBoxRo_MadleneCerealBio
#BUZZBoxRo_SanovitaRondele
#BUZZBoxRo_CiocolataPoiana

Niciun comentariu: