Contactează-mă

luni, 20 iunie 2022

BUZZ SWIFFER


Curățenia săptămânală este o activitate importantă pentru toate gospodinele. Se cunoaște că în cele mai multe familii, noi, femeile suntem cele responsabile.

Ca de fiecare dată, albinuțele mele preferate de la Buzzstore m-au ajutat în gospodărie. De această dată mi-au trimis spre testare kit-ul de la Swiffer compus din mopul cu un cap pivotant la 360 grade.

Mopul poate fi folosit atât cu lavete uscate groase, ce rețin praful, murdăria și părul și lavete umede, care dizolvă murdăria și o rețin, lăsând un miros proaspăt și curat.

Mopul se montează ușor, având o bandă verde pe una dintre margini, care te ghidează foarte ușor, toate informațiile regăsindu-se pe ambalaj. Lavetele umede sunt preferatele mele, mirosul pe care îl lasă este foarte discret, iar suprafețele pe care se folosesc se usucă destul de ușor. 

Nu lasă urme, murdăria dispare ca prin minune și totul într-un timp foarte scurt!

Pămătuful se montează ușor, folosește o alta tehnologie față de pămătufurile clasice, și cel mai important, m-a scăpat de cârpele pentru praf. Reține în totalitate praful, părul și alergenii și pătrunde ușor prin cele mai inaccesibile locuri! 


 Deși perioada de testare a fost scurtă, am reușit să testez produsele Swiffer și pot spune că sunt o ușurare, mai ales pentru gospodinele care nu prea au timp suficient la dispoziție pentru a face o curățenie în adevăratul sens al cuvântului. 

Le recomand și vă invit și pe voi să le folosiți, este o investiție care merită efortul! 

  #BUZZSwiffer


Niciun comentariu: