Contactează-mă

vineri, 22 aprilie 2022

AVON DAILY DEFENCE MOISTURISER VITAMIN C

 


Vremea călduroasă se îndreaptă cu pași mărunți către noi și suntem mai mult decât încântați să o primim cu brațele deschise!

Albinuțele mele preferate de la Buzzstore mi-au trimis spre testare, de această dată, în colaborare cu Avon  noua cremă de zi cu factor de protecție solară 50.

Pe lângă faptul că aceasta hidratează intens, protejează tenul împotriva radiaților solare datorită factorului de protecție 50, conține și vitamina C, care este benefică pielii noastre, făcând-o radiantă și sănătoasă!

 

Am avut ocazia să testez Anew Vitamin C SPF 50 de la momentul primirii coletului, pe parcursul întregii săptămâni, atât pe față, cât și pe corp, iar rezultatele nu au întârziat să apară! 

Pielea îmi este hidratată, are un aspect sănătos, radiază efectiv și mi-au dispărut și anumite punctulețe cu ajutorul vitaminei C din compoziție.

Voi continua să testez acest produs, mai ales deoarece se apropie sezonul „fierbinte”, iar pielea va necesita aplicare continuă pe timpul zilei. 

 

Să nu uităm de cantitatea binecunoscută de 1,25 ml la fiecare aplicare!

Recomand cu drag acest spf, iar pentru mai multe detalii vă aștept cu mesaj în privat!

Zi cu soare în inimă!


#BUZZAnewVitaminCSPF50 

#buzzAVON

Niciun comentariu: