Contactează-mă

luni, 21 februarie 2022

AVON ATTRACTION GAME

 

Nu este o noutate de colaborările pe care le am cu Buzzstore și produsele noi pe care sunt, câteodată, aleasă să le testez.

De această dată am fost selecționată să testez noua apa de parfum Attraction Game de la Avon. 

 

 Dintotdeauna apele de parfum din gama Attraction au fost preferatele mele, fiecare având propria formulă, reușind astfel să le deosebești una de cealaltă.

Notele de ambră și acordurile lemnoase se împletesc într-o îmbrățișare cu ciocolata neagră, simțind nevoia continuă de a-l purta pe piele! 

 

 Sunt foarte pretențioasă în ceea ce privește parfumurile pe care le folosesc pe piele, l-am purtat de la momentul când l-a adus curierul și pot spune că Attraction Game este parfumul care mă definește, care exprimă senzualitate și care persistă în timp pe piele și pe haine. 

 Îl recomand cu drag deoarece te transpune într-o altă lume și îți dă posibilitatea să încerci combinații noi de arome!

#BUZZAttractionGame 

#BUZZAvon

Niciun comentariu: