Contactează-mă

marți, 16 noiembrie 2021

PRO NATURE


 Protejarea mediului înconjurător este imposibilă?

Dimpotrivă, este foarte posibilă, mai ales datorită faptului că cele mai noi produse apărute pe piață din gama Pro Nature protejează mediul înconjurător și ajută în același timp gospodinele în curățenia de zi cu zi.

Am primit un nou pachet de la albinuțele mele preferate de la BuzzStore în care am găsit produse pentru îngrijirea și curățarea casei aparținând brandurilor Bref, Clin și Pur, în interesul globalizării interesului tot mai mare legat de sustenabilitate.

Totodată, în acest pachet am primit o sacoșă din material textil, numai bună de luat la cumpărături! De aproximativ 2 ani de zile am revenit la sacoșile clasice din material textil, care sunt mult mai ușor de folosit și de cărat după mine, se curăță ușor și se usucă repede, astfel că a picat la momentul potrivit.

Cu privire la produsele testate, pot să spun că sunt mai mult decât mulțumită de simplul fapt că acestea sunt foarte econome și super prietenoase cu mediul înconjurător, ne ajută să evităm risipa, mai ales datorită faptului că ambalajele acestora sunt confecționate din plastic 100% reciclat, fiind și reciclabile,
având totodată și Certificare EU Eco label, iar produsele conțin ingrediente provenite din surse naturale în proporție de 95%.

Obișnuiam să folosesc aceste produse și în trecut, însă faptul că acestea sunt prietenoase cu mediul mă determină să le aleg și pe viitor, astfel fiind sigură că am contribuit cât de cât la bunăstarea mediului în care trăim.

Cel mai mult m-a încântat concentratul pentru pete de la Clin, care m-a ajutat cu o pată nu prea prietenoasă de pe bluza mea preferată. Am încercat în nenumărate feluri să o curăț, însă după ce am aplicat câteva picături din concentrat și le-am lăsat să acționeze, bluza mea a fost ca nouă!

Pe viitor voi continua să folosesc aceste produse minunate, sustenabile și prietenoase cu mediul înconjurător, astfel că vă invit și pe voi să le încercați, pentru a vă convinge singure.

Pro Nature! Pentru un viitor mai verde!



 #buzzProNature

 #ProNature

 #viitormaiverde

Niciun comentariu: