Contactează-mă

joi, 25 noiembrie 2021

AVON Power Stay


A venit perioada aceea drăguță din an în care tenul este mai sensibil și mai predispus la factorii externi. Curg ochii, curge nasul, se usucă buzele. Ce cosmetice putem folosi în această perioadă și care dintre ele ne ajută să avem un aspect îngrijit, adaptat vremii de afară?

Am primit de la albinuțele mele preferate de la BUZZStore cele două noi produse din gama Power Stay de la Avon și anume:

RUJUL SEMIPERMANENT AVON POWER STAY care poate fi purtat o perioadă îndelungată de timp, păstrându-ți buzele catifelate și hidratate. Este rezistent la transfer, iar culoarea își păstrează intensitatea până la 10 ore, și

FARDUL DE PLOAPE AVON POWER STAY rezistent la apa are efect de lungă durată (până la 16 ore) și poate fi folosit ca fard de pleoape sau contur pentru ochi. Se aplică ușor și este prevăzut cu ascuțitoare încorporată.

Ieri le-am folosit într-un machiaj simplu și elegant, la care am adăugat puțin fond de ten, pudră compactă și fardul de sprâncene. Rujul a rezistat eroic pe buze chiar și după demachiere, lăsându-mi buzele hidratate și moi. Creionul nu s-a șters aproape deloc, fiind și acesta rezistent atât la transfer, cât și la demachiere, pigmenții fiind destul de puternici și rezistenți „la uzură”.

 Mă bucur din suflet că am avut ocazia să testez rujul și fardul de ploape din gama Power Stay, cu siguranță le voi comanda din nou și le voi folosi în alte machiaje îndrăznețe și de sezon.

Vă recomand să le încercați!

 

 Ah, și să nu uit! Prin achiziționarea felicitării AVON Crăciun Caritabil poți transmite cele mai calde gânduri celor dragi și, în același timp, poți salva o viață. Profitul obținut din vânzarea felicitărilor este donat integrat către Asociația M.A.M.E, asociație ce oferă sprijin femeilor diagnosticate cu cancer de sân.

Fii un Moș Crăciun salvator! 

  

 

 #BUZZPowerStaybyAVON

#BUZZAvon

Niciun comentariu: