Contactează-mă

luni, 15 martie 2021

XEROLYS - noua loțiune hidratantă de la Laboratoarele LYSASKIN

        Astăzi vă voi vorbi despre noua colaborare a celor de la Buzzstore cu Lysaskin Xerolys.

Am primit spre testare Lysaskin Xerolys 10 Emulsie de corp hidratantă și Lysaskin Xerolys 5 Emulsie de corp hidratantă.

Eu am ales Lysaskin Xerolys 5, iar soțului meu i-am dăruit Lysaskin Xerolys 10, deoarece pielea lui este mai uscată decât a mea și necesită mai multă hidratare.

Suntem femei, iar pielea noastră suferă cel mai mult în sezonul rece. Mă epilez cu lama pe picioare și am folosit destul de multe creme și loțiuni după epilat, însă până să testez Lysaskin Xerolys 5 - loțiunea minune, nu găsisem o loțiune de corp care să mulțumească nevoile pielii mele. Deși are un mic iz de parfum, pe mine nu mă deranjează, o face mult mai suportabilă pe piele, că doar ne place să mirosim frumos după duș, nu?


Ce mi-a plăcut cel mai mult este că intră ușor în piele și se aplică destul de ușor, pompița fiind de mare ajutor în dozarea cantității potrivite de produs pe piele.

Referitor la Lysaskin Xerolys 10, aceasta poate fi folosită de persoanele care au o piele uscată spre foarte uscată, aceasta fiind prea grasă pentru tipul de piele mixt sau gras. Soțul meu a folosit-o pentru o mică rană cauzată de verighetă, iar după câteva aplicări pielea a devenit netedă și rana i-a dispărut.

În ceea ce privește compania Lysaskin, produsele lor sunt dezvoltate și fabricate în Franța, având o colaborare strânsă cu medici dermatologi și cosmetologi importanți. De asemenea găsiți produse pentru aproae toate stadiile de uscăciune a pielii, începând cu pielea uscată până la piele sever uscată, piele cu tendință atopică sau psoriatică, bătături.

Nu vă pot recomanda altceva decât să o încercați și să îmi lăsați un feedback dacă ați încerca sau ați încercat deja produsele Lysaskin Xerolys!


#BUZZLysaskin
#BUZZXerolys
#MagnifiqueSkin


Niciun comentariu: